2012.07.21. 17:54 buffybot

András küldött nekünk 5 desktopot is /tessék róla példát venni/ viszont az ötből három képet egy poszt alá veszünk, mert nagyon hasonlóak.

Az asztalok mindegyike minimalista stílusú, amit én -de szerintem még sokan közületek is- nagyon preferálok. Azt hihetnénk, hogy ilyen asztalt könnyű csinálni pedig igen nehéz eltalálni azt az egyensúlyt amitől az ember ha ránéz nem támad hiányérzete, hanem azzal a pár dologgal is teljesnek érzi az összképet. András asztali pedig ilyenek, nekem külön tetszenek a textúrák amiket háttérkén használ. 

Ti mit gondoltok?

ap2k.jpg

Másik két kép a tovább után.

ap3k.jpg

ap1k.jpg

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (4,5/5)

6 komment

Címkék: clock minimal windows8

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr254669843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AvernusTriad 2012.07.22. 09:16:10

A második kifejezetten szép. Az elsőt pont üresnek érzem, valószínűleg a háttér miatt. A harmadiknál a sidebar okoz nálam kis problémát; én úgy méreteztem volna, hogy a tálcát ne érintse.
Összességében jó munka, gratu a gazdájának!

kiskaktuszone 2012.07.22. 11:08:13

Szia! A 3. asztalnál nem én méreteztem a sidebar-t, hanem a wall készítője.. :) Mondjuk nekemis így tetszik, hogy érinti a tálcát.

Köszönöm a kritikát a postolónak és a kommentelőnek is!

buffybot 2012.07.22. 13:53:59

@AvernusTriad: Nekem is a második tetszik legjobban, de az elsőt is el tudom képzelni egy kisebb képernyőn laptopon, a harmadikban pedig az tetszik, ahogy az ikonok el van helyezve a tálcán.

@kiskaktuszone: Várjuk az asztalaidat a későbbiekben is! :)

kiskaktuszone 2012.07.22. 15:06:20

@buffybot: Nem 22"-on használom, hanem 15.6"-on 1366*768-ban. :)

Köszönöm, még van bent 2 desk, ami a postolásra vár, aztán majd még meglátjuk ;)

buffybot 2012.07.22. 18:24:32

@kiskaktuszone: Jaja látszik a felbontásán, csak azért írtam, mert én is akkorán használnám max.

Igen, holnap szerintem ki is rakom azt a kettőt. :)

 
 
süti beállítások módosítása