2012.07.23. 08:00 buffybot

Bár Kiskaktuszone nem rég csatlakozott hozzánk -legalább is mint beküldő- de a stílusát már jól ismerjük, hiszen ebben a posztban már a 4. és az 5. asztalát tekinthetjük meg.

Ez a két asztal is a minimalizmus nevében készült, de stílusuk kissé más mint minimal clockoké... A két asztal közül nekem egyértelműen a Ladás tetszik jobban -és az nagyon- ,de a másik ezúttal kicsit kevés lett. A háttér szép és érdekes, de minimalizmus ide vagy oda, én magam azért szeretem ha az órán és a dátumon kívül mást is elérhetek könnyedén. Esetünkben viszont még tálca sincs. Azért meg kell jegyezni, ezekre az asztalokra ránézve már szinte a 'művészet' szó jut eszembe :) 

ap4k.jpg

Másik asztal a 'tovább' után!

ap5k.jpg

 

szerintünk: (4,2/5)
szerintetek: (4/5)

2 komment

Címkék: minimal lada samara

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr264671995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskaktuszone 2012.07.23. 14:18:04

Az elsőnél csak dinamikus a tálcám, nem volt teljesen eltüntetve :) Ha figyelmesen nézed a legfelső pixelsort, lehet is látni 1-1 megnyitott alkalmazás helyét a tálcán :) Én is jobban szeretem, ha van tálca, mert valljuk be, az szükséges a jó funkcionalitáshoz, de az első témájához nem passzolt a látható tálca.. :)

buffybot 2012.07.23. 22:24:17

@kiskaktuszone: Jéé tényleg! :)
Egyébként nekem annyi már elég, ha van egy cpu meg egy hdd figyelő, ezek azok amiket szeretek látni mindig

 
 
süti beállítások módosítása