2012.07.25. 13:34 kiraly96

Krishnamnak ez a harmadik képe a blogon. A stílusa és a színvilága hasonlít a korábbiakra. Amikor megpillantottam a képet azt hittem, hogy egy linuxról van szó, de amikor jobban megnéztem rájöttem, hogy nem. Egy XP-hez van szerencsénk.

Az alapötlet tetszik, de a rainmeter skin körüli keret már nem jön be annyira. Szerintem az előző két munkád között van valahol, ezért is kapsz 3,8 pontot rá :)

Előző két asztala a blogon:

It's raining

It's raining II.

Sziasztok

A harmadik asztalom amit küldök, és szerintem a legjobban sikerült is. De ezt úgyis ti döntitek el:)

Üdv: Krishnam

134290009277e802e2f5a0e2ee74f4acf093744666_460_1.jpg

szerintünk: (3,8/5)
szerintetek: (1,7/5)

Szólj hozzá!

Címkék: auto kék

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr64675879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása