2012.08.14. 10:27 kiraly96

ITT van a levélben említett asztal. Nekem nem tetszik a háttér, így hát az asztal sem. Ne értsétek félre nem a sporttal van bajom hanem a kép nem tetszik. Viszont a rainmeter skin az bejön :).

Az első Bridge asztal volt az enyém. Bár azt mondtam, nem fogom változtatni az asztalt, azt hiszem, mégis jó kreatívkodni egy kicsit. Az asztalhoz annyit, hogy most nincs akkor zsúfoltság, letisztult asztalt akartam. Rocketdock is van, bár elrejtve, mert szerintem rontja az összképet, illetve a tálcát is elrejtettem.

1344706832653ba196d2503725eeddbe02dd004e71_460.jpg

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: lacrosse

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr64711185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása