2012.08.19. 20:19 kiraly96

Bocsi, hogy most ilyen akadozva működik az oldal. Reméljük hamarosan újra pörögni fogunk :).

Nincs sok eltérés a képek között ezért úgy döntöttem, hogy egy posztban kerül ki a két kép. A te asztalaidról elsőre sosem tudom eldönteni, hogy windows vagy linux.

Ahogy az szokott lenni az újabb verzió szebb mint a régebbi. Bár a 15.0 is szép. Egyedül a fent lévő rainmeter skin bántja a szememet. No meg a második képen nincs óra a tálcán, bár ez valoszinüleg csak engem zavarna.

Amúgy a háttérre te szerkesztetted rá a képeket vagy "gyárilag" ilyen? Ezeknek van valami funkciója is vagy csak díszként szolgálnak?

Itt a mostani asztalom ( ha jól számolom akkor ez az oldalon a 15. .)       

Igyekeztem letisztultá tenni amennyire lehet ( ami mai divatot követve )    , viszont otthagytam pár dolgot amit legtöbbet használok (na meg persze ami mostanában jellemző rám )

  Üdv :  Porfogo

gjfigiig_460.png

..és a 15.1

gicjefib_460.png

Helló :   Nemrég küldtem el egy desket , azóta nem került ki , viszont történtek változások , így gondoltam ezt is elküldöm.

Üdv : Porfogo .

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,3/5)

4 komment

Címkék: Doktor house

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr604720531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porfogo 2012.08.19. 23:09:08

Sziasztok ! Nem a képeket a StickyPic nevű rainmeter skin szolgáltatja , az órát csak a kép erejéig tüntettem el ( egy letisztultabbnak tűnik ) , a háttér pedig csak Monition blur efectet kapott a photoshoptól, valamint a háttére van még szerkesztve az omnimo skin nek a háttere ( ezen vannak az ikonok ) mert simán egyébként mindig az ikonok fölé akart menni , hát ennyi :)

porfogo 2012.08.19. 23:10:04

ja és Win 7 fut rajta XD

(Tom) 2012.08.25. 08:52:07

nekem tetszik az elrendezés :)
jó a háttér efektje is!

 
 
süti beállítások módosítása