2012.08.23. 22:14 buffybot

Így az 1000. poszt környékén lelassultunk egy picit, nem szabad elkapkodni a pillanatot :)

Kiskaktuszone asztalával már régóta adósok vagyunk, hiszen még augusztus elején küldte. Ő is adós a blognak, hiszen asztalaihoz sosem mellékel leírást. :) Bár a minimalista stílus amit megszokhattunk tőle talán nem is igényel magyarázatot. 

Nekem személy szerint ez az asztala nem annyira tetszik mint a többi, talán mert a hegyeknek nem áll jól szürke árnyalat.

andrask.jpg

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (4/5)

7 komment

Címkék: minimal

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr394728695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskaktuszone 2012.08.24. 14:56:03

Egy fekete-fehér képen képen színesnek kéne lennie? :P

(Tom) 2012.08.25. 08:50:17

@kiskaktuszone: :D
ez win8, vagy csak engem vert át?

buffybot 2012.08.25. 14:40:45

@kiskaktuszone: Nem, hanem kár, hogy fekete-fehér :D

kiskaktuszone 2012.08.25. 17:27:17

@(Tom): Ez W7, becsapott bizony :) Miből gondoltad, hogy 8-as? :) Nincs a jobb alsó sarokban semmilyen Build szám, azokat meg sosem moddolom meg :D A startmenüm meg áltlaában átlátszó gomot kap, lehet innen gondoltad, mert ugyebár ott már nincs classicstart.

(Tom) 2012.08.25. 17:34:33

@kiskaktuszone: :D ezesetben lenyűgöző!
igazából vártam a szavazásig, mert ha win8at mondasz alapból max 3pontra szavazok, mert az nekem nagyon nem jön be :P
abból gondoltam, hogy 8as, mert ugye nem tudom kinagyítani a képet, így nemláttam se start menüt se a tálcát (kmostmár látom valamennyire)
és pont ott helyezkedik el az óra, ahol a win 8ban kb (lockscreen nél)
imádom az asztalod :)

kiraly96 2012.08.25. 22:29:58

Bocsi, hogy lemaradt a nagy kép, úgy nézki kiestünk a gyakorlatból. De már javítottam. :)

 
 
süti beállítások módosítása