2012.09.30. 18:50 buffybot

Ahogy mondani szokás kölcsön kinyír visszajár, úgyhogy most én fogom elemezni Recon666 asztalát! :) Elnézéseteket kérjük amiért játszóteret csinálunk a blogból, de talán ennyi belefér. :D

A véletlen műve, hogy ezúttal mindketten a szürke árnyalatában gondolkodtunk, de Recon asztala is megerősít benne, hogy jó az irány. Ha lehet fokozni a minimalista asztalok letisztultságát és művészi beütését azt mindenképpen a fekete-fehér megoldásokkal érhetjük el. (Talán még egy pályázatot is megérne a dolog) 

Szóval: a háttér kellemes, az összkép szép, és piros pont jár a tálcáért, én lusta voltam vele foglalkozni, pedig az ilyen deskeknél fokozottan javasolt az átalakítás. Viszont úgy gondolom, hogy ez a skin választás nem a legszerencsésebb. Alapvetően a háttér jobb oldalán van minden a bal oldalon meg semmi, ezt lehetett volna kompenzálni azzal, hogy a dobozok a jobb oldalra kerülnek. Egyébként én ehhez a hangulathoz valami antikabb hatású skint használtam volna, de ez csak ízlés dolga.

Mint ahogy a sajátomra is erre is négyest adnék.

deskk.jpg

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4,5/5)

3 komment

Címkék: greyscale

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr734811855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porfogo 2012.09.30. 22:25:20

Szerintem jót tesz a blognak a "játszótér" én legalábbis jót mosolyogtam rajta :) Így tovább XD ÜDV : Porfogo .

Yushu 2012.10.01. 15:46:30

A kép felbontása egy kicsit nem lehetne nagyobb? :)

 
 
süti beállítások módosítása