2012.09.30. 18:06 buffybot

Ma a saját asztalomat osztom meg veletek. Igazából ez egy "koncepció asztal" mert nem használtam egy percig sem. :D Különösen tetszik a háttér, ezért a következő napokban különböző minimalista megoldásokat fogok vele kipróbálni. 

(A gyenge konfigért elnézéseteket kérem, elvileg csak átmeneti.)

Saját asztal ezért nem pontozom de természetesen ti megtehetitek!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

De én igen. (Recon666) :D

A háttérre valóban nem lehet panasz egy egyszerű, letisztultat sikerült választani. A skinek egyszerűsége szintén tetszik. ami engem zavar, hogy a jobb oldal egy kicsit üres. Minimal asztalról beszélünk, szóval több skin nem is kellene rá, de a középső információs sávot kivettem volna és helyette a jobb oldalra raktam volna valami minimal cuccot pl; Cabal

Vagy csak simán átraktam volna jobb oldalra felülre az órát.

De ez én lennék, összességében tetszik a koncepció, soha rosszabbat.

Üdv: Recon666

londoneyek.jpg

szerintünk: (4,4/5)
szerintetek: (4/5)

4 komment

Címkék: minimal rainmeter

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr404811771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


 
 
süti beállítások módosítása