2012.10.07. 22:53 buffybot

Megértem Porfogo ellenérzéseit. Kicsit én is úgy vagyok vele, hogy igazán szép művészi asztalt a minimal stílusjegyeiben lehet készíteni, viszont ez egyáltalán nem szolgálja a praktikumot. Én ilyet is olyat is szoktam használni, de mindig tovább húzzák nálam azok amelyek a praktikumot szolgálják. Szóval úgy látszik Porfogot is elkezdte tépni ez a fajta kétely, ugyanis ezúttal egy tőle szokatlan minimalista asztalt küldött be nekünk. 

Szerintem jól néz ki, egy dolog amit kifogásolok benne az a képarány, de ezt ő is érzi. A tálcát kicsit hiányolom, de persze azt is minimal-ra alakítva.

(((Remélem, hogy a "koncepció asztal" fogalmát tőlem vetted :P )))

Látva hogy többeknek mennyire bejön a "minimal style "  elgondolkoztam azon hogy vajon használhatóság szempontjából bajon mennyire jó ez nekünk ?

Semennyire !!   De a látvány magáért beszél , tényleg szép desk eket lehet varázsolni a semmiből , ezen felindulva készítettem ez első koncepció asztalomat :

( várom a véleményeket , remélem elnyeri a tetszést , bár a képarány még mindig 5:4  de igyekeztem kihozni belőle amit lehet.)

Üdv :  Porfogo

jfdhcfeck.jpg

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

Szólj hozzá!

Címkék: concept minimal

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr604814735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása