2012.10.07. 23:03 buffybot

Ha már poszt hiány :) Porfogotól duplázunk. Ha még azelőtt megnéztem volna a második levelet mielőtt kirakom az előző posztot lehet, hogy nem azt írtam volna amit. Ennél az asztalnál egyértelműen azt látom, hogy minimalista stílusban sikerült egy használható szép praktikus asztalt készíteni. Nagyon tetszik a háttérkép a színvilág és az egész úgy ahogy van.

Szerintem mindenképpen jó az irány - Még ilyet!

Ha már poszthiány :)     Átszabtam én is amit lehet , a végeredmény egyszerű , de mégis használható lett :   

Üdv :  Porfogo

iadbfebck.jpg

szerintünk: (4,6/5)
szerintetek: (4/5)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr334825715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buffybot 2012.10.07. 23:11:48

Erről az asztalról érdekelne minden kivéve az "analóg" óra :D

porfogo 2012.10.08. 16:20:23

Na lássuk XD : a téma a Satic 2.0 nevet viseli

browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=static+glass+2.0#/d3ed2n3

Ezt nem a saját start gombjával ha nem a token félével van összerakva
browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=start+orb#/d2xegtl
A dátum a Spot Calendar nevü rainmeter skin
thepf7.deviantart.com/art/SpotCalendar-209072295
...és kimaradt még a háttér : i.imgur.com/2FQ8L.jpg

Lent egy object dock fut : calogionus témával , az ikonok meg mindenfelől összeválogatva .
Nagyábból ennyi :) ( jah és a "koncepció asztalt" tőled vettem :D )

 
 
süti beállítások módosítása