2012.10.10. 08:44 Recon666

A következő asztalunkat Krishnam szolgáltatta.

A desk valamelyest hasonlít az előző általa beküldött asztalra, viszont a háttér és a skinen megváltoztatott betűtípus szerintem pozitív irányba vitte el a dolgot. A"középkori" hangulatot idéző háttérhez passzol a skinhez választott "hasonló" stílusú betűtípus. Ezért részemről több pontot adok ennek a munkának, mint az előzőnek.

Várjuk további munkáidat!

Üdv: Recon666

 

Sziasztok! Először is bocsánat, de a múltkor elírtam a nevem (ez van ha több nicket használ az ember: ) Szóval Trasbarg az Krishnam:) (Javíottam - Recon666)  Úgy látom nincs posztolni való ezért elküldöm a készülő asztalomat, igaz már láthattátok, csak most némi módosítást eszközöltem rajta. Még nincs kész teljesen, még egy ikon soron dolgozom a taskbar helyett, de mivel az ikonokat saját kézzel kell legyártanom, mert nem találtam olyat ami illett volna a skinbe, így arra kicsit várni kell, de amint kész azt is elküldöm:) A címe mondjuk legyen DragonHeart:) Üdv: Krishnam


1_1.jpg

szerintünk: (4,3/5)
szerintetek: (2,5/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr954830125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása