2012.10.16. 08:12 buffybot

A mobilos képernyők nem túl népes táborát gazdagítja ismét Kiskaktuszone. Szerintem ez most kicsit elmarad a megszokott minőségtől, de az is lehet, hogy csak az analóg órák iránti rendíthetetlen gyűlöletem testesült meg vélemény formájában. :) 

(A telefonok esetében a minimal design nálam kicsit fenntartásos mert azoknál tényleg fontos, hogy gyorsan el tudjuk érni az adott menüpontokat. Nekem sokszor életbevágó, hogy gyorsan megnyissak egy böngészőt, vagy bármit.)

tel.jpg

xperia x10 mini pro ADW EX

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,5/5)

25 komment

Címkék: sony ericsson clock minimal xperia x10 mini pro ADW EX

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr414851343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskaktuszone 2012.10.16. 14:14:35

Teljesen használható! :) A home gomb hosszú megnyomásával az utolsó 18 app előugrik, a status bar meg lehúzható maradt, csak el van tüntetve, hogy akkor lássam, amikor lehúzom :)

porfogo 2012.10.16. 17:59:04

Nem rossz :) ( bár én még ajándékba se fogadnék el sony ericsson-t XD )

buffybot 2012.10.16. 19:10:16

@kiskaktuszone: tudom hogy előjönnek de én pl nem szeretk mindig belemászni az appokba

buffybot 2012.10.16. 19:11:25

@porfogo: szívemből szóltál de ne személyeskedjünk :D amúgy is ez csak régi berögződés. vannak jó telói a sonye-nek. ez se egy rossz példány, de pl ott van a p, az is király

kiskaktuszone 2012.10.16. 19:16:34

@buffybot: Nem kell az appdrawerbe bemászni.. Ha hosszan nyomod a home gombot a legutóbb használt 18 app előugrik.. Olyan, mintha megnyitnál egy mappát a homescreenen. Tehát nem kell bemászni az appdrawerbe ;)

buffybot 2012.10.16. 22:44:29

@kiskaktuszone: Jó én azt értem de nekem 18 az már sok :D

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.10.16. 22:52:34

off: nem szeretem az androidot. a win98-as időszakra emlékeztet, amikor kéthetente kellett újratelepíteni az "oprendszert".

buffybot 2012.10.17. 13:12:56

@manson karcsi: Nekem nincs bajom vele. 120 alkalmazásom van fent a telón, és csak akkor kezd lassulni mikor olyan kevés rajta a hely, hogy egy képet nem tudok már vele csinálni.

porfogo 2012.10.17. 14:08:25

Én most készülök beruházni androidra , halottam már én is pár esetet, de szerintem ezeknek a legfőbb oka a gyenge hardverre rá frissített újabb verzió.....bár nem tudok véleményt alkotni még nem használtam minden nap :)

porfogo 2012.10.17. 14:13:44

Egyébként valószínű hogy a sony csak nekem nem használható XD mind design-ban , mind kialakításban nem az én világom , ettől még másoknak lehet ez az ideális ! ( na meg ugye ős idők óta a nokia táborát gyarapítom , ez is közrejátszhat )

kiskaktuszone 2012.10.17. 14:57:59

@porfogo: Lényeg, hogy sok RAM legyen és armv7-es minimum gigahertzes proci legyen benne.. Manapság már minden SoC-ban a proci mellett ott figyel egy GPU is, a mali400 és hasonló társai már mindenre elég.. Afölött meg nincs ami megdolgoztatná a vasat :)

porfogo 2012.10.17. 18:55:11

@kiskaktuszone: A tervem egy Huawei Ascend G300 , itt megvan a gigás proci ( meg sokan dicsérik ) , azt nem tudom hogy az Adreno 200 mennyire viszi majd a grafikus teljesítményt , de bízok benne hogy elég lesz :)

kiskaktuszone 2012.10.17. 19:26:56

@porfogo: Nem a legjobb a piacon, de átlagos felhasználás során nem veszel majd észre semmit.

buffybot 2012.10.17. 21:03:57

@kiskaktuszone: az a baj, hogy a mali400 az már 2-3 éves technológia, és semmi mást nem csinálnak azóta csak húzzák feljebb és feljebb az órajelet. A legvadabb jelenleg a 543MP3-as GPU amivel ha fullHD tartalmat nézünk például akkor 5x nagyobb bitrátával tud megbirkózni mint a mali400.

buffybot 2012.10.17. 21:06:27

@porfogo: Adreno 205 alá nem adnám. Az adreno200 sajnos már nem sok mindenre elég. Persze az is kérdés, hogy mire szeretnéd használni.

buffybot 2012.10.17. 21:12:03

@porfogo: Egyébként ez egy jó kis teló, IPS panel a kijelzője ami nagyon szép élénk és nagy betekintési szöggel rendelkezik, ramból is sokat kapott, tehát ha nem szeretnél játszani és hd tartalmat nézni akkor ideális választás.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.10.17. 21:29:50

off#2: vicces, hogy az egyébként racionálisan működő egyedek milyen - szájukba adott - marketinglózungokkal képesek megvédeni a mesterségesen gerjesztett igényeiket. ;)

nem tudom, milyen lesz az új telefonom, de androidost nem akarok, az almástól fázok, a blackberry nálam vénebb dinoszauruszoknak való, a nokia meg elkurvult manapság.
egy telefont ne kelljen már naponta/kétnaponta tölteni.

azért szépek ezek a témák. szebbek, mint a win98 volt.

buffybot 2012.10.17. 21:55:11

@manson karcsi: nonono :D az én véleményem nem marketing szájbarágás meg hype eredmény azt meghagyjuk az iPhone5-ért sorban álló tizenéveseknek :D Kérem szépen én komoly tesztekre alapozva beszélek. És a komoly nem magyart jelent.

Úgy szidni valamit, hogy nem is ismerjük, na az milyen dolog? :)

buffybot 2012.10.17. 22:00:56

@manson karcsi: Mesterségesen gerjesztett igények - vagy inkább praktikum?

porfogo 2012.10.17. 22:43:34

@manson karcsi: Azért nem keverném ide a win 98 at , azóta eltelt egy kis idő , na meg nem ugyan az a platform ...

Eleinte én se szerettem az androidot , de mivel anyagi okok úgy diktálják így most adott a lehetőség erre ( félre értés ne essék nekem semmi bajom az apple vel , de azért ennyi pénzt kidobni azért amit más gyártó fele annyiért kínál ?)

Persze nyilván pénzben a minőség , de a Steve óta felvett új irány nem hiszem hogy ebben az előbbiben találna igazságot .

A rövid akumlátor idő .... hát ez nekem is szemet szúrt , de nem hiszem hogy az "almásoknál " leírt üzemidő adatok is halál pontosak lennének ( ott van az a nagy kijelző már ott is ...)

kiskaktuszone 2012.10.17. 23:27:31

@buffybot: Egy szóval sem mondtam, hogy új! ;) Annyit írtam, hogy átlagos felhasználásra elég :)

buffybot 2012.10.18. 00:38:14

@kiskaktuszone: Az igaz, de mit értünk átlagos felhasználás alatt :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.10.18. 09:42:58

@buffybot: kinek nem inge...
az én telefonom egy hétig bírja töltéssel. és nem csak telefonálok rajt. ;)
ismerem a droidot, oldalbordának én ácsolok rá néha új romot, mert a régi valahogy mindig "belassul/megtelik/szarrámegy" átlagos felhasználás alatt.
persze ez az off olyan, mint pl. az apple vs winfos, samsung vs nokia vita. árokásás.

buffybot 2012.10.18. 12:33:20

Az én telóm bírja 2-3 napig, ami okostelóknál jónak számít, a note2 is fogja már addig bírni, minden csak idő kérdése, de nekem nem gond, hogy lefekvéskor feldobom magam mellé töltőre.

A rom az meg olyan, hogy mindegyiken más, valamelyik telónak jobb van valamelyiknek rosszabb, meg persze függ az android verziótól is. És ugye még ez is a szépsége, hogy nyílt forráskódú tehát úgy csinálod meg ahogy akarod.

Most kicsit lelkiismeret furdalásom van, hogy szétoffoljuk a képeket, de majd ha lesz jó fórum csinálhatunk egy mobilbuzi topikot is. És akkor ott lehet elmélkedni az ilyeneken.

Mert én pl úgy vagyok vele, hogy cseszhetem hogy egy hétig bírja mert közel sem tudom annyi mindenre használni az olyan telót mint ezt.

 
 
süti beállítások módosítása