2012.10.24. 22:02 buffybot

Tudjuk, hogy már nagyon várjátok az első "párbajt" így hát nem késlekedünk tovább!

Reméljük, hogy ti is sok érdekességet találtok majd a képekben, én elnézegettem őket egymás mellett egy darabig.

Persze lehet -és fogjuk is- számszerűen is osztályozni a deskeket, de itt szerintem igazándiből az észrevételek meg a vélemények érdekesek.

* A dolgok menete még változhat 

Kiskaktuszone

Névtelenk.jpg

Krishnam

pbk.jpg


Nekem mindkét asztal nagyon tetszik. Mindkét emberke stílusjegyei erősen érződnek a munkákon, meg merem kockáztatni, hogy mindannyian ki tudnánk találni név nélkül is, hogy e két példányt kik készítették. :) Mindkettőre igaz, hogy visszafogott letisztult a felület pedig a JellyBean nem a minimal jegyében született :D Szóval -azonos háttér, azonos skin és azonos stílus még is teljesen különbözőek! 

Hogy melyik a jobb? Kiskaktuszéban az tetszik, hogy letisztult Krishnam deskjén pedig több a hasznos info pl időjárás, rendszer. Én erre most egy döntetlent mondanék, vagy ha úgy tetszik 4,6 - 4,6 pont mind a két asztalnak.

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (5/5)

11 komment

Címkék: minimal jellybean kiskaktuszone krishnam

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr984868417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porfogo 2012.10.24. 22:18:02

Mind 2 szép munka :) Nekem jobban tetszenek a HD monitoros desk ek , ( sajnos nekem sincs még olyanom :( ) Ettől függetlenül mind 2 asztal tetszik ..... Mintha Kiskaktuszone asztala kicsit az android tabletes változatára apellálna ?! Vagy tévedek ?

kiskaktuszone 2012.10.24. 22:29:32

Elég szép lett, kedves Krishnam! :) Jól kihoztad belőle a maximumot és tetszik a weather képek, illetve a skin hátterek megváltoztatása is :)

kiskaktuszone 2012.10.24. 22:36:24

@porfogo: Utálom a tableteket, mert nem látom azt a rést, ahova be vannak lőve.. Hordozható eszköznek ott az okostelefon, otthoni ténykedésre meg a laptop/PC..
Egyszerűen csak így láttam kellemesnek az összképet. :)

porfogo 2012.10.24. 23:59:55

@kiskaktuszone: Nekem csak a "google sáv" tűnt androidos nak ....amúgy én se vagyok oda értük , az okos telefon jobban fekszik XD

Krishnam 2012.10.25. 01:32:55

Csak gratulálni tudok kiskaktuszone, minden elismerésem:). Letisztul, kellemes, tetszik:) És irigykedek is a HD felbontás miatt:) Itt jegyzem meg a háteret nem cseréltem le, csak küldtem rá egy 70%-os opacityt, vagy lehet hogy többet is :) Grat még egyszer.

Yushu 2012.10.26. 12:20:25

Mindkettő nagyon tetszik nekem is!
Kiskaktuszone: a szép, letisztult tálca tetszik nagyon
Krishnam: a widgetek nagyon bejönnek

Az üzenetes widget forráskódja is érdekelne! :D

Recon666 2012.10.26. 17:00:21

Egy felhasználói fiókot használsz a gépen?

Krishnam 2012.10.29. 18:45:14

@Yushu: kimásolod innen vagy e-mailre menjen?

Yushu 2012.10.30. 16:08:17

@Krishnam: Arra az e-mailre küldheted, amire a múltkor az órát!
...és köszönöm!

Krishnam 2012.11.02. 16:23:34

A másik páros asztalait mikor tekinthetjük meg???

Recon666 2012.11.02. 18:46:27

Elvileg hétfőtől lesz buffy, ő tud nyilatkozni ez ügyben.

 
 
süti beállítások módosítása