2012.10.27. 12:44 Recon666

Mai asztalunkat Krishnam küldte be.

Egy minimal próbálkozással van dolgunk. A háttér egy sima szürke árnyalatos kép, melyen saját készítésű rainmeter skinje van, egyedi betűtípussal. Dicséretes a saját készítésű skin, és az ikonok is tetszenek.

Összességében szerintem jól sikerült.

Várjuk további munkáid!

Üdv: Recon666

Sziasztok.

A legújabb:) A tálcát kísérletkép egy EmergeDesktop shell programmal cseréltem le, nekem eddig bevált. A Rainmeter skin saját gyártás. Igyekeztem a háttérképhez igazítani a betűtípust, sikerült e vagy sem, ezt majd ti eldöntitek. Üdv: Krishnam

13_2.jpg

szerintünk: (4,2/5)
szerintetek: (3/5)

2 komment

Címkék: Krishnam

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr164871625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskaktuszone 2012.10.27. 17:22:32

Jónak jó, de én nem tudnám használni, vagy legalábbis sokáig tartana megszokni.. :D

A moddolt tálca király, az ikonpakk jó választás, a font, ha nem is ugyan az, de elég hasonló a wallon találhatóra. A skin szép munka. ;)

De én nehezen tudnám megszokni, hogy egyik adatot így, másaikat úgy tudom leolvasni.. :DD

Krishnam 2012.10.28. 17:00:44

Igazság szerint nekem se sikerült így csináltam egy másikat:)

 
 
süti beállítások módosítása