2012.11.05. 19:25 buffybot

Manson Karcsi postagalambja eltévedt, véletlen Japánba küldte a párbaj szakkörös levelet, de szerencsére mostanra ideért, szóval megkésve bár (de törve nem) íme a második párbaj.

Azt kell mondanom Porfogonak könyebb dolga volt, mert ezt a skint elhelyezni egy 3000 valahányszázszor 1000 valahányszázas kijelzőn nem egyszerű és még nehéz is. De ugyebár ennek a műfajnak ez a szépsége abból kell dolgozni ami van.

Mindketten megtoldották még egy két dologgal az összképet, de ebben nem vagyunk olyan szigorúak. (De azért igyekezzünk a megadott eszközök keretein belül mozogni)

Porfogo asztala szerintem szebb lenne a nagy zöld kuka nélkül ( :D ) nem igen illik bele számomra az őszies minimalizmusba, és ha a kuka nélkül képzeltem el az asztalát sokkal jobban tetszett.

Manson Karcsinak mint mondtam nem volt egyszerű dolga (lehet, hogy én az ő helyében hamis képernyőre dolgoztam volna), de összességében nem lett rossz ez sem, szép minimalista alkotás ez is. 

Porfogo zöld kukája miatt Manson Karcsi asztala szerintem jobb lett.

+ + + + 

mkk.jpg

Manson Karcsi

+ + + -

dcchbejjk.jpg

Porfogo

Akinek van kedve ehhez a mókához az jelentkezzen, akár ennek a posztnak a kommentjében, akár emailben akár-hogy.

8 komment

Címkék: ősz minimal porfogo manson karcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr144892328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krishnam 2012.11.05. 19:52:43

hmhm, Manson Karcsi asztala felbontás miatt nem tetszik ez nekem már túl HD:) De amúgy szép. Porfogo: Az a kuka bitang ott középen:) Jól meghökkentem, de pont emiatt tetszik.
A lesztísztultság kellős közepén egy valami amiről nem tudod levenni a szemed. Zavaró színkatyvasz de akkor is, a többi már nem is érdekel csak a kuka:) Amúgy az alap jó, jobban tetszik mint Manson Karcsié.
És buffybot : én benne vagyok még egyben:)

kiskaktuszone 2012.11.05. 20:23:24

Ekkora batár felbontáson tényleg elég hülyén néz ki ez a minimal skin, de mégis jobban tetszik manson karcsié, mert Porfogo asztalán az a zöld kuka nálam nagyon nem gyere be :D
btw, én is benne vagyok még egyben :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.11.05. 21:59:08

'sztakkor most ki nyert?
második forduló a nyerteseknek?

buffybot 2012.11.05. 22:03:36

@manson karcsi: A sok kis plusz jel a pontokat jelenti, ha úgy vesszük te nyerted ezt most.

A másik párosnál döntetlent mondtunk :D De ha van kedvetek még egyhez akár más felállásban akár ugyanúgy részemről mehet.

@Krishnam: @kiskaktuszone: Okés megnézzük összejön-e még pár jelenkező hátha tudunk variálni kicsit.

botond89 2012.11.06. 12:12:38

En jelentkezznek erre a mokara ha lehetseges!!!

 
 
süti beállítások módosítása