VW

2012.11.07. 07:47 buffybot

Ezen a harmatos reggelen Horner hangulatos asztalát vetjük véka alá. 

Számomra nagyon tetszetős munka. Tetszik a színvilága, maga  a háttérkép hangulata és a választott téma is passzol az összhangba. A tálca fölül van manapság ez egyre gyakoribb, én magam a lefele megnyíló start menü miatt nem tudtam magam rávenni eddig, de jól mutat az nem vitás. Az ikonpakk egyedül az ami nem igazán tetszik, szerintem nem teljesen illik a stílushoz, vagy csak szimplán túl világos a kép többi részéhez képest, de azért meg kell hagyni szép alkotás.

Hornerk.jpg

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (4/5)

2 komment

Címkék: minimal

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr404894778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porfogo 2012.11.07. 16:08:50

Szép....egy bajom van vele, az a dock os ikon pakk!! Több asztalnál is láttam màr ( az utóbbi posztok ban főleg ) de neken nem nagyon illik sehova . Csak ugy van a levegőbe, attól még szép a desk, végülis a késziőnek kell hogy tetszen :)

buffybot 2012.11.07. 21:29:54

@porfogo: akkor nem csak nekem szúrja a szemem :)

 
 
süti beállítások módosítása