2012.11.10. 23:27 buffybot

Gondoloom Porfogo erre a munkájára utalt vissza levelében. 

És valóban, letisztultabb bár nekem a másik is tetszett. Az a háttér annyira jó, hogy még rá is kerestem de sajnos nem találtam kielégítő minőséget 1080-as felbontásban. Nagyon tetszik Porfogo látványos pálfordulása, ahogy elkezdett a minimalizmus felé tendálni. Egyszer majd csinálunk fejlődés történtet a rendszeres beküldők munkáiból. :)

Egyszerűbb , letisztultabb használható..... :-) 

Üdv:  Porfogo

iigeefcfk.jpg

szerintünk: (4,8/5)
szerintetek: (3/5)

3 komment

Címkék: minimal dock

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr524901237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porfogo 2012.11.11. 14:08:46

Itt a háttér : kepfeltoltes.hu/121111/Trough_Tha_wInd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Jóval nagyobb felbontásban :D

Én se emlékszem hogy honnan van , de jól néz ki , amúgy már ezt is lecseréltem ( új Windows , új Háttér ) de a dock maradt .....

Hamarosan elküldöm azt is.

buffybot 2012.11.11. 18:06:44

@porfogo: Köszi, de én még a másikra kerestem rá, amin a szöveg volt :)

botond89 2012.11.11. 18:46:53

Nekem egy bajom van vele h a talcan is ott az ora amugy jo!

 
 
süti beállítások módosítása