2012.12.08. 19:14 buffybot

Egy minimal stílusú deskkel van dolgunk. Őszintén szólva nekem nem tetszik, mert oké, hogy minimal, de akkor is túl egyszerű. Szerintem egy minimalista stílusú asztal akkor jó, ha azzal a kevés dologgal is tudunk egyedit alkotni, amire az ember elismerően bólogat, hogy ez igen. Nálam ez az érzés most elmarad nekem ez most kicsit kevés. Egyébként ízlésesnek tartom.

mocimarcik.jpg

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (2,5/5)

4 komment

Címkék: ősz minimal

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr164941262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

botond89 2012.12.09. 22:15:28

Egyszeru?ezt nem gondolod komojan ugye?mondanal vlmi ojant ami nem oda valo v nem illik oda?

buffybot 2012.12.10. 02:05:28

@botond89: Ízlésesnek ízléses, ezt írtam is a bejegyzésben, de ha már kérded hogy mi nem illik oda. Egy levél van a képen ami egy naturális dolog ellenben a tálca ikonjaival és a start gombbal. Valahogy nem passzol össze a kettő. Ezen kívül amiért még nem tetszik, mert szerintem nincs benne túl sok fantázia.

De ez csak az én véleményem, valamit írnom kell, és csak akkor van értelme ha a tényleges benyomást leírom.

Ezen felül lehet pontozni a látogatóknak, ide kommentbe pedig mindenki leírhatja, hogy mit gondol róla.

Ez egy elég szubjektív műfaj - ugyebár.

botond89 2012.12.10. 12:26:20

Igy van!es kosz a pontos valaszt!majd oda figyelek a leirtak alapjan a dolgokra!

buffybot 2012.12.10. 13:10:15

@botond89: Rendben, de mint mondtam az én véleményem csak egy dolog, az nem feltétlenül mérvadó. És ez az egész vélemény nem rád vonatkozik csak erre a munkádra.

 
 
süti beállítások módosítása