2012.12.18. 13:13 buffybot

Örömmel konstatáltam, hogy a kis felhívás után érkezett asztalok már tartalmazzák a kért leírást és a témák neveit! Köszönjük szépen olvasóink nevében is! 

Sokat kellett várni Kiskaktuszone legújabb alkotására de megérte! Engem személy szerint mindig hatásuk alá vonnak az asztalai, most sincs ez másképp. Mindezt ugye minimális eszközökkel tudja elérni ezért külön gratuláció jár neki! 

Nagyon hangulatos a háttérkép és az alkalmazások is igényesen vannak lerakosgatva. A tálca a már tőle megszokott ikonokkal és elhelyezkedéssel bír. Egy dolog van amit ezúttal kifogásolok benne. Szerintem ehhez a hangulathoz nem igazán illik ez a tálca. Az ikonokat még elbírná a stílus de a sötétszürke tónus nem illik a háttér hangulatához. Egy melegebb színnel még jobb lenne, bár így is teljesen rendben van!

catbookk.jpg

w7 x64 Win vs: link]

wall: [link]

rainmeter skin: [link]

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (2,5/5)

10 komment

Címkék: cat minimal kiskaktuszone

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr354971465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskaktuszone 2012.12.18. 16:02:59

Rossz a link a VS-hez, javítsátok légyszi. Ez már jó: fav.me/d2o7oz5

Egyébként a tálca átlátszó, nem szürke, bár ezen a képen tényleg több köze van a témának a szürkéhez, mint a teljes átlátszósághoz.

buffybot 2012.12.18. 20:24:01

@kiskaktuszone: Ja tényleg, a macska alatt látszik is.

porfogo 2012.12.18. 21:29:15

Homályosítsatok fel ....asztalom@hotmail.com jó helyre küldözgetek én ? :) kaptok tőlem levelet ?....már nem türelmetlenségből ...csak mintha mind eltévedne valahol XD

Recon666 2012.12.19. 12:25:01

Nem. Ide küld az asztalokat; asztal.blog.hu@gmail.com

buffybot 2012.12.19. 12:43:53

@porfogo: Elviekben át vannak irányítva a levelek a hotmailről gmailre, de tőled levelet egyik helyre sem kaptunk! Illetve két asztal megérkezett a gmailre még korábban, de azokkal kapcsolatban írtam neked emailt amire nem érkezett válasz.

buffybot 2012.12.19. 12:46:14

@porfogo: ( a 18-án küldött megérkezett, ezen kívül még egy nov 22-én és egy másik dec 11-én )

porfogo 2012.12.19. 17:44:03

@buffybot: küldtem levelet , szerintem így megvan mind ....

buffybot 2012.12.19. 20:07:35

@porfogo: Rendben akkor azt javítjuk, a levelet pedig megkaptuk hamarosan kikerül mind a három bocsi a kellemetlenségért!

porfogo 2012.12.19. 21:45:57

@buffybot: jah nem gond, van ilyen... :) nem akartam így egyből 3 mat rátok zúdítani XD de mivel nem sok változás van így legalább illik sorozatba ....

 
 
süti beállítások módosítása