2012.12.20. 18:42 buffybot

Porfogo 4 egymás utáni asztalát egy posztban fogom leközölni egyrészt mert van kapcsolat az asztalok között másrészt mert egy félreértés miatt elég sokat pihentek a postaládánkban. 

Első asztala elmondása szerint a sorban a 40, ennek fogjuk látni kicsit átalakított változatait aztán majd mindenki eldöntheti, hogy melyik volt a legjobb.

Ezt az órát egyszer én is használtam (majd ha megtalálom azt a desket kiteszem) és én is alakítottam rajta, bár én a betű stílust és méretet is megváltoztattam nem csak a háttérszínt. Az átalakítás nem lett tökéletes mert igencsak nyoma van annak, hogy belenyúltál. :P Ezen kívül úgy látom egy omnimo pakk van még és rocket dock is. Van olyan ami kétszer is szerepel például a Firefox. Egyébként nem rossz az asztal hangulata de szerintem az óra nem illik bele. Ha azt nézem, hogy nincs tálca akkor valószínűleg win8. Nem?

Mióta számolom az asztalokat volt egy pár már......meg persze előtte is ( ekkor még nem volt rainmeter , dock meg hasonlók ,  és persze nem is lettek megőrizve az utókornak .....)

Szóval a számolásnál most tartok a " NEGYVENEDIG "  deskemnél ,  persze ez mennyiségi dolog , de akkor is egy "kerek szám "  :D     

Na de ne húzzuk az időt  :   íme a mostani  játszóterem :       Az órába kicsit belenyúltam  Photoshopal ( eredetileg  zöld volt a háttér , de igazítottam a WP7 es téma szemcsés hátteréhez )  .      A dock tól nem szabadulok , tudom a hivatkozások így duplán vannak , de hol alul , hol felül jön rám megnyitni őket .....     Vajon felismerhető az oprendszer ???


          Üdv :  Porfogo 

A következő asztalt Porfogo 40.1-es verziószámmal látta el ami azt jelenti, hogy csak néhány dolgot változtatott rajta, például megvált az omino-tól és maradt a rocket dock. Nekem az előző jobban tetszett, ez egy picit üres és hiányolom a koncepciót belőle.

Látom az asztalom még nem került ki....ami nem is baj , mert egy kicsit módosítottam rajta :   Meguntam a WP7  et , egyrészt mert nem volt semmi munkaterület , másrészt mert
tele volt haszontalan ikonokkal ......  a lényeg hogy újra minimal style-t vett a dolog így ez a következő változat :           ( végül is ki lehetne posztolni mind 2 őt , de ezt rátok bízom , nem életem műve de most ez van .....lesz majd még jobb is ...)                                                                                                                                   ÜDV :  Porfogo 

Sorban a 3. a 40.2 ahol igazából csak a háttér változott, kicsit a tálca is meg néhány ikon kinézete. Aki egy kicsit is leleményes könnyen kiderítheti mit változtatott meg Porfogo a háttéren. :)

Gondolom a háttér ismerős...vajon kitaláljátok mit módosítottam rajta ?   :)
( segítek , optimistábbá tettem a szöveget ! )    

Üdv:  Porfogo.

Végül a 40.3 melynél megint csak apróbb változások figyelhetők meg. A sok szöveg után íme a képek:

 ...ha jól számolom ez már a 4. változat ( téliesítve )  ....Üdv : Porfogo

(A pontot a számomra leginkább tetszetős desk kapja ami a 40.0 tehát az első változat. :) )

porfogo0k.jpg

porfogo1k.jpg

porfogo2k.jpg

porfogok.jpg

szerintünk: (3,8/5)
szerintetek: (4/5)

Szólj hozzá!

Címkék: minimal winter omnimo porfogo rocket dock

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr444975157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása