2012.12.26. 18:08 Recon666

Ma Krishnam nemrég beküldött asztalát fogom górcső alá venni. Üzenetében leírta, hogy az asztalon található elemek kivétel nélkül egyediek, és ez értékelendő ebben a műfajban. Az összhatás számomra zsúfolt egy kicsit viszont a színek és az alkalmazott betűtípus remekül illeszkedik a háttér "világába".  Számomra ami leginkább zavaró azok az ikonok, amik gyáriak. Ezek szerintem rontják az összképet, nem igazán illeszkednek bele a skinek és a háttér "világába".

Összességében egy jó munkát kaptunk, így tovább!

Sziasztok!

Az új desk tisztán egyedi elemeket tartalmaz. A használt betűtípus Lino Stamp névre hallgat. A moddolt tálca kinézetét a Sharp Enviro alternatív shell adja. Az ikonokon nem változtattam semmit, szerintem így is teljesen beleférnek az összképbe.

Üdv: Krishnam

Várjuk további munkáid!


92b8.jpg

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (2,7/5)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr174982383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porfogo 2012.12.28. 13:42:46

Először nekem se jött össze az ikonoktól ....de most hogy nézem megint, pont attól lesz "Retro style " nem tudom hogy mit akartál összehozni , de nekem a 90' s éveket hozza vissza :) nekem tetszik .ó!

Krishnam 2012.12.29. 11:13:23

Pont ez az, sokat hezitáltam rajta, hogyha elkezdek ikonokkal bibelődni retro-vintage stílusban az mennyiben fogja befolyásolni az összhatást. Aztán pont azért marad a stock ikon, mert ez jobban illik a 90-es évek feelingjében mint holmi stilizált retro iconpack:)

 
 
süti beállítások módosítása