???

2013.01.29. 02:40 buffybot

Kivételesen kényszerű ébrenlét okán nekiültem, hogy átalakítsam egy kicsit a desket. Az előző alkotásommal többé kevésbé elégedett voltam, de kezdtem unni már. Órák hosszat tartó agonizálás keresgélés, átalakítás és megannyi vakvágány után végül mégiscsak az előzőleg is használt SimpleCircesnél maradtam. Minden út Rómába vezet -ugye. 

Az ihletet a kis laposról vettem, minimalt akartam, de ekkora felbontáson még sem tölti ki az asztalt egy óra, no meg az sem árt, ha egy ekkora felületnek funkciója is van azon kívül, hogy mutatja az időt - ettől függetlenül remélem sikerült egy letisztult igényes asztalt összehozni.

Szívesen veszem a kritikákat. :)

asztalk_1.jpg

szerintünk: (0/5)
szerintetek: (4/5)

4 komment

Címkék: minimal buffybot

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr755050356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Recon666 2013.01.30. 16:39:58

Számomra a tálca hibádzik. A színes ikonok és start gomb számomra kevésbé illik ebbe a szürkés skin felhozatalba + a jobb oldalt lévő órát sem ártott volna eltüntetni. Ezeket leszámítva tetszetős. :P

buffybot 2013.01.30. 22:12:30

@Recon666: igen de tudod utálom a stilizált ikonokat :P a start gombbal lehet csinálok majd valamit..

 
 
süti beállítások módosítása