2009.01.28. 10:18 sikitomi

Egyszerűen nagyszerű, nem túlspirázott asztal/háttér. Nem folyik ki tőle az ember szeme. Igaz parancsikon nem sok van, a fentiekből az általánosakat megismerem, de ez az ati_min és ati_max ez gondolom teljesítmény beállításra való ugye?

4 komment

Címkék: linux firefox opera gnome amsn

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr76907835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2009.01.28. 11:15:41

Huh, még szerencse hogy 9 körül nem posztoltam be, mert ezt akartam volna, ha ráérek rendesen.
tetszetős, kétségkívül. Mondjuk én "8 fagyott fénycsóva" névvel küldtem volna ki. :)

sikitomi 2009.01.28. 11:44:43

@Sunsetjoy: Láttam volna ha posztolad volna, mert amikor posztoltam, azelőtt ébredtem :D

@Bachterman: já? vász iszt dájn problém mit esz? :))

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.01.28. 13:37:56

jobb felül a kép sarkában. ott a vérpocok. :)

 
 
süti beállítások módosítása