2010.07.21. 09:00 Sunsetjoy

Azért vannak visszajáró látogatók, akiknek fontos, hogy a többieknek mi a véleménye az asztalukról, sőt ötletet is felhasználnak a blog posztjai közül.

Helloobelloo, nemrég küldtem be az asztalom (http://asztal.blog.hu/2010/06/25/drink_responsibly_1), de már untam, úgyhogy lecseréltem, gondoltam legyetek ti a másodikak, akik megcsodálhatják, úgyhogy egyből küldöm is :) Lényegesen sok, illetve túlnagy változások nincsenek, rainmeterben egykét skin-t lecseréltem, a dockon is az összes ikont lecseréltem, 3 vagy 4 program volt, amihez nemtaláltam ikont, úgyhogy ahoz csináltam én (Totalcommander,Metro2033,Fifa10 és Hamachi). A háttér is saját készitésű :) elég tetszetős :P Nagyjából ennyi, további szépet kivánok,

WildstyleZ.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (4/5)

1 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr1002163549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.07.21. 12:12:57

gemma atkinson gives you head. ;)

 
 
süti beállítások módosítása