2010.10.07. 13:00 Sunsetjoy

Megint egy több képből álló poszt, ahol feltűnik minden; asztal, böngésző, intézőablak, videólejátszás... csak győzzük nézegetni ezeket a megoldásokat, amelyekről szívesen tájékoztat minket a beküldő, aki már szerepelt korábban a blogon több mint egy éve (http://asztal.blog.hu/2009/05/29/harom_a_sajat_hatter).

Sziasztok.

Tavaly már postoltam nektek az akkori hátteremet, de azóta már sokszor változott, többek között Rainmetert is használok. Ezek segítségével alakítottam ki a jelenlegi asztalomat. Az elegáns és letisztult formák híve vagyok, igyekeztem ezt követni, a szememet pedig a zöld háttérrel "pihentetem":) (Ha valaki kíváncsi valamelyik kiegészítőre, skinre, dockra, témára, kérdezzen nyugodtan) Szerintetek ki vagyok?

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4,5/5)

4 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr942352831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


 
 
süti beállítások módosítása