2012.09.27. 19:46 Recon666

Kedves Daniel!

"Daniel" beküldte egy már leközölt asztala módosított változatát. Az asztal számomra túlzsúfolt, igaz én egy másik irány képviselek, de azért látszik hogy volt munkád vele. A háttér jobban tetszik, mint amit az előző asztalodnál alkalmaztál, de még mindig sok a "skin" rajta számomra.

Ne felejtsük azt a régi közmondást; "A kevesebb néha több"

Várjuk következő munkáid!

Üdv: Recon666

 Szia!

Már küldtem be asztalt ezelőtt (http://asztal.blog.hu/2011/10/17/turboscifi_xp), ez annak a módosítása lesz. Először is lecseréltem a hátteret, Photoshop-oltam kicsit hogy jó legyen, aztán megváltoztattam mindenhol kék, néhol kissé átlátszóra a mappa ikonokat, így némileg jobb lett az összkép.

A file böngésző is kapott egy kis ránc felvarrást, többek között az eszköztárnak személyre szabott háttere lett.A Rainmeter is okosodott, most már tudja a névnapokat, lehet asztalról is keresni, mutatja minden HW hőmérsékletét, és ami a legjobb: csináltam egy pici skint ami a bal sarokban valódi műhold képet mutat Magyarországról! 15 percenként frissül a kép, van több méretben, látható fényű és infra is estére! :D (Erről az oldalróljön egébként: http://www.sat24.com/zoomloop.aspx?ir=false&region=eu&lat=47&lon=20) Ha kell valakinek szívesen felrakom. Eléggé belerondít az összképbe, de túl awesome, hogy kihagyjam.

A Rocketdock megkapta a Stacks Docklet-et, így dockletként kiraktam ikonokkal ellátva a kedvenceim (ti is köztük vagytok ám :D) és minden programom. Látszik, hogy nem vagyok minimalista, az volt a célom, hogy csináljak egy viszonylag jól kinéző, modern asztalt, ami egyből ellát minden infóval, és ahonnan bármit 2-3 kattintás elvégezni. Igaz nem látszik, de írtam egy csomó kis scriptet is, az egyik pl: alt+space lenyomásával előtérbe hozza a rocket dockot. Nem látványos, de annál praktikusabb.

Remélem tetszik!

Üdv!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Asztal1.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Docklet programok1.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asztalok1.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Explorer1.jpg
szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr944806951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása